tisdag 2 augusti 2011

Produktiv dag!

Idag har jag försökt ta tag i alla måste som bara hopat sig under semestern. Har haft en undebar ledighet men om man ska vara helt ärlig mnot sig själv så har man väl släppt lite väl mycket på allt som måste göras här hemma. Just nu känns det som jag drunknar i saker som jag måste ta tag i. Har halva sommarskursen kvar och nästa vecka ska det vara klart. Samtidigt så har vi massa att göra med huset och det måste vara klart tills på måndag då hantrverkare kommer och tar över. Resa och boende till Uruguay ska ordnas och allt inför skolstarten måste fixas, dessutom ska jag ha läst ut en utav böckerna innan kursstart om jag ska ha någon chans i nästa kurs. Börjar känna att detta kan gå hur som helst det här...

Idag tycker jag ändå att jag har varit lite duktig. Jag har gjort ett allvarligt försök i att komma ikapp med skolan. Kursen består av 9 uppgifter och idag gjorde jag  hela 3 stycken!! Sen så har vi hållt på för fullt med huset så nu är jag trött trött trött...är ju inte van att anstränga mig så mycket längre ;)

Nu är det sovdags...imorgon ringer klockan alldeles för tidigt. Redan klockan fem måste jag upp och fixa lite innan det är dags att sätta sig  i bilen och åka till Danmark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar