torsdag 4 augusti 2011

Fredrikshamn!

Hemma igen efter två bra dagar i Danmark med jättefint väder och mycket sol och bad! Vi tog färjan över tidigt igår. Väl framme så checkade vi in på hotellet och efter det har det varit bad för hela slanten förutom en stund på kvällen då vi beslöt oss för att skippa hotellrestaurangen och istället gå ut på stan och äta. Det borde vi inte gjort kan jag säga! Restaurangen vi valde ut visade sig vara kass, fanns inget gott på buffén faktiskt. Sämsta buffén ever! Annat var det på färjan hem idag då vi åt en jättesmarrig och lyxig buffe med massa god mat och dessutom obegränsat med flera smarriga tårtor och mjukglass! Hela färjan var faktiskt toppen, riktigt fint var det. Och så får vi inte glömma det bästa av allt...massa spelmaskiner hade dem. De där små maskinerna som bara äter upp ens pengar är ju så sjukt roliga, skulle kunna stå och spela en hel dag utan att tröttna. Man blir ju helt fast! Lyckligtvis var turen på min sida så jag blev inte helt pank efter resan utan istället gick jag plus 100 kronor...inte mycket men bättre än minus på kontot. Jag har ju trots allt spelat som en tok i över tre timmar!

Nu ska jag sova för imorgon ringer klockan tidigt igen och det blir en dag med massa plugg och fixande med huset...Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar