måndag 7 februari 2011

Vinkväll :)

Helgen har varit kanon! I fredags tog jag det lugnt, var supertrött efter veckan som gått. På lördagen var det ju kalas, alltid trevligt :) Fick pengar av alla vilket är väldigt uppskattat när man är student. Vi bjöd på smörgåstårta som vi köpt på ett konditori i tidaholm som heter Mecka. Jag älskar smörgåstårta, kan vara det bästa som finns i matväg! Sen så gjorde jonas mamma även sin supergoda gräddtårta till efterrätt.

Senare på kvällen kom Sara och Kristin för lite vinkväll, alltid trevligt att sitta och tjöta skit med dem och gud va vi kan babbla...inte förrän efter fyra kom jag i säng :) I söndag var jag riktigt slö så det blev inte mycket gjort den dagen men ett besök hos mamma och ludde hann jag med innan det var dags att åka hem och packa inför boråsveckan.


Idag har det varit ytterligare en heldag i skolan och när jag kom hem från skolan möttes jag av en omålad lägenhet, gissa om jag blev arg!! Några otrevliga samtal senare lugnade jag i alla fall ner mig och satte mig å plugga. Nu sitter jag här med massa skolarbete som måste vara klart imorgon och en klocka som går allt för fort. Jag vet...jag borde plugga och inte blogga men jag behövde en paus från böckerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar