lördag 12 februari 2011

Hurra hurra hurra!!

Igår var det min födelsedag och den kom att bli toppen! Början av dagen kunde ju kvittat, hade examination i rekrytering occh var riktigt nervös inför denna redovning. Dagen blev bättre när jag fick träffa min andra grupp för att ha lite grupparbete, det blev faktiskt en del gjort mellan skrattattackerna! Det bästa på hela dagen var ändå att min familj kom till Borås för att fira mig :) Efter att de kollat in lyan så gick vi till en spansk restaurang som heterLa Copita. Vi lyxade till det rejält med trerätters. Riktigt god mat var det men det bästa av allt var det goda sällskapet, finns ju inget bättre än att umgås med min UNDERBARA familj!



På kvällen fick jag även lite mer presenter. Hade ju redan fått en del när jag hade kalas förra helgen men man tackar ju inte nej till lite till ;) Fick jättefina smycken och fick även en wekeendresa till köpenhamn av älsklingen...lovely!! 

3 kommentarer:

  1. KÖR HÅRT MED STUDIERNA

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Testar igen om det går göra ett inlägg..

    SvaraRadera
  3. Å det gick:) Va roligt!
    Kram CK

    SvaraRadera