fredag 4 februari 2011

snart miljonär!

Veckorna bara rusar förbi, underbart! Idag gick jag upp tidigt, klockan sex ringde klockan! Motvilligt gick jag upp och gick till skolan. Ville ju inte ligga å sova när målargubbarna kom så jag tänkte att jag lika gärna kunde fått pluggat lite. Klockan nio kom tjejerna och tanken var att vi skulle komma nånvart med vårt arbete, med facit i hand blev det inte jättemycket gjort...men kul var det och det är väl huvudsaken, eller? ;) Efter två timmars skratt och prat (om allt annat än arbetet) så beslöt vi oss för att vi var klara så jag hann med tåget 11.30 till falköping!

Idag blir det lite plugg, lite städ och mycket vila. Om orken räcker till så åker jag nog till mamma och ludde en sväng. Imorgon blir det kalas och lite vinkväll med sara och så måste jag ju spela på hästar eftersom jag fått för mig att det är så jag kommer att bli rik, så imorgon kväll är jag antagligen miljonär...gött då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar