torsdag 3 februari 2011

min lilla lya ska målas :)

Idag mår jag mycket bättre, håller absolut på att bli frisk vilket var på tiden!! Idag har det varit en heldag i skolan, två seminarier stod på schemat. Efter skolan var det tänkt att jag skulle gå raka vägen hem för att fortsätta plugga men istället blev jag sittande framför tv:n. Jag har även vart och handlat och gått en promenad. Har helt enkelt ingen ork alls att sitta med skolarbete just nu! Nu är det dags att laga lite mat och sen ska jag ta tag i pluggandet...tror jag ;)

 Imorgon blir det tidig uppgång eftersom det kommer målare hit för målning av min lilla lya!! Dagen kommer att bestå av skolarbete med gruppen och efter det bär det av till fkp. på lördag blir det kalas för mig, kul :) Förutom det så blir det nog bara vila för mig i helgen för nästa vecka kommer att bli löjligt stressig, hur jag ska ta mig igenom den veckan har jag än inte förstått. Det positiva är att det bara är två helvetesveckor kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar