tisdag 15 februari 2011

En vecka kvar!

Då var man precis hemkommen efter en härlig promenad i det fina vädret. Men man blir allt lite lurad när man sitter inne och ser solen skina...det e ju så kallt! Nu hade jag tänkt att jag skulle äta lite lunch men kylskåpet gapar tomt. Jag har nudlar eller Gorbys pirog att välja mellan. Imorgon får det allt bli en sväng till affären, så här kan man ju inte ha det ;)

Har varit ett flertal roliga dagar den här månaden. Den 10 feruari firade jag och älsklingen att vi varit förlovade ett år, den 11 feruari fyllde jag år och igår va det ju alla hjärtans dag :) Trodde jag skulle få sitta själv i Borås på alla hjärtans dag men icke, Jonas åkte hit direkt efter jobbet. Blev en myskväll i lyan med hämtmat, 2 stycken hyrfilmer och en massa godis!! När vi kom till videobutiken här i borås visade det sig nämligen man fick filmen gratis om man köpte godis och dricka för 50 spänn och det är ju precis vad filmen kostar annars. Vi skulle ju ha två filmer så vi fick ju helt enkelt plocka på oss gott för 100 kronor :)

Min motivation till atta plugga har helt försvunnit igen, det går verkligen upp och ner det där. Igår lämnade vi i alla fall in fallstudien som vi jobbat på i flera veckor! Nu är det tre moment kvar av mitt dubbelpluggande: en litteraturuppsats som ska vara färdig på söndag, opponeringsarbete som ska göras imorgon och examination på fredag. En vecka kvar alltså av detta helvete och sen pluggar jag normalt, ska bli såå gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar