fredag 18 februari 2011

Äntligen

Tänkte bara kika in och skriva att jag är klaaaar! Mina dubbla kurser är slut. Inget sånt här trams mer nu:)
Har knappt några måsten alls i helgen, ska läsa en bok men det känns ju som inget just nu. Sista uppgiften jag gjorde blev riktigt dålig men jag kände att det fick vara nog ändå, förhoppningsvis räcker det för att få godkänt.

Ikväll var det tänkt att jag skulle träffa Ck och Emma i skövde men uppsatsen drog ut på tiden, tråkigt för det hade varit så roligt att dricka vin och tjöta lite med dem. Istället får jag ta mig ett glas vin här hemma, inte helt fel det heller..;)

Hoppas ni får en bra helg allihopa!!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig Laura, bra jobbat! Hade varit mys att ha med dig men det får bli nästa gång! :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att du e klar:)

    Nu bloggar jag igen;)

    SvaraRadera