onsdag 16 februari 2011

Upp och ner, ner och upp....

De här veckorna har varit lite som en berg och dalbana, det har verkligen gått upp och ner. Ena stunden är man motiverad och glad för att i nästa stund vilja dra täcket över huvudet. Det har varit ritkigt stressigt men samtidigt blir man lite nöjd med sig själv när man märker att man faktiskt fixar det! Idag har det varit en toppendag, har fått massa gjort. Ett helt arbete påbörjades och slutfördes på samma dag...tjena blixten :) Nu är jag hemma i fkp, ingen mer skola denna vecka vilket innebär att jag kan fokusera på det sista momentet...litteraturuppsats! Är väldigt medveten att jag typ bara skriver om skolan i bloggen just nu, men det är liksom mitt liv för tillfället!

Kvällen har varit lugn, gjorde supergoda varma mackor och bänkade mig framför tv:n för att kolla på mästerkock och efterlyst. Nu är det läggdags, blir lite läsning av vetenskapliga skittråkiga artiklar och sen släcker jag lampan för idag! Godnatt världen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar