fredag 28 januari 2011

sjuk men nöjd!

Har sett fram emot helgen efter denna stressiga vecka, men så ska jag självklart gå och bli sjuk! I onsdags fick jag feber och än har det inte gett med sig. Hoppas verkligen jag är piggare imorgon för någon tid att vara sjuk har jag verkligen inte.

Trots feber och stress så är jag så väldigt nöjd just nu...jag har nämligen klarat av kursen projektledning som jag gick i skövde, fick ett fel på tentan bara vilket är helt obegripligt med tanke på att jag varken läst böckerna eller sett föreläsningarna!! Kändes inte som om kraven på den kursen var speciellt höga...tackar för det! :) Detta behövdes för att bli lite mer taggad inför de tre kommande veckorna av stenhårt pluggande!
Extra glad är jag eftersom jag dessutom hittat väldigt roliga kurser som jag vill läsa i sommar, hoppas verkligen att jag kommer in på någon utav dem.

kvällen kommer jag att spendera nerbäddad i soffan med lite alvedon och lite godis. Först blir det let´s dance och sen parlamentet. Om jag mår bättre imorgon så då blir det lite plugg och ett besök hos fina mamma och ludde. Ha en riktigt bra helg allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar