söndag 16 januari 2011

Pizza och solsidan!

Då var även denna helg snart slut, helgerna går alldeles för snabbt! Har i alla fall haft en väldigt bra helg, gjort lagom mycket och slöat lagom mycket!

I fredags hade jag en härlig kväll med familjen...blir ju att man ses mer sällan nu när jag bor i Borås på veckorna så då blir det extra viktigt att hinna ses på helgen.

I lördags tog jag en rejäl sovmorgon, så skönt att få sova ut och vakna av sig själv istället för att vakna av mobilens irriterande ringsignal. När jag väl vaknat till liv så åkte jag och mamma en sväng till second hand på bokjakt! Senare på kvällen åkte jag och Jonas till skövde, först gick vi till Mangos där vi åt riktigt riktigt god mat och sen gick vi på bio. Vi såg Meet the parents - little fockers...ganska kul film, men ettan och tvåan är helt klart bättre. Supermysig lördagkväll :)


Idag har jag fått en del gjort. Har tvättat, städat, packat inför boråsveckan och hackat bort nästan all is från uppfarten...det var ett riktigt träningspass kan jag säga, fy vad mycket is det var. Jag hann även åka en sväng till mamma och ludde för att hänga lite med la familia :) Nu sitter jag och väntar på att jonas ska komma hem med en smaskig pizza så snart blir det pizza och solsidan!






3 kommentarer:

  1. Skönt o få lite kvalitetstid me nära och kära!! kram på dig snutt!

    SvaraRadera
  2. Aaaah jag hittade din blogg, underbart! :)

    SvaraRadera
  3. å va kul att du hittade hit Emma:)

    SvaraRadera