onsdag 12 januari 2011

Kalldusch!!!

Igår fick jag reda på att Ulf lundell ställer in hela sin turne vilket var himla synd då jag köpt biljetter till min kille i julklapp. Oturen slutade inte där heller. När jag ringde Jonas för att berätta detta så märker jag samtidigt att internet slutar fungera. Jag säger att jag riner tillbaka om en minut, ville ju kolla varför internet la av. Då lägger mobilen av!!!. En ruta meddelar mig om att enda sättet att sätta på den är genom att återställa till fabriksinställningar...och hur gör man det, jo via internet så klart! Detta resultera i en kväll utan telefon, utan internet och utan TV (den la av för några dagar sen)

Idag har allt rullat på bra...tills för en liten stund sen då jag bestämde mig för att ta en dusch, en kalldusch tydligen för varmvattnet har helt lagt av (får ringa hyresvärd imorgon). Var så kall när jag kom ut ur den där jävla duschen, kändes som jag vart ute å rullat mig i snön! Får tag på mina fina nya svarta handukar från Ullared och hoppas få upp värmen men vad  händer...jo jag blir helt täckt av svart ludd från handuken (som jag ändå tvättat innan) vilket resultera i ännu en kalldusch....suck! Nu går jag och lägger mig innan något mer händer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar