fredag 14 januari 2011

Äntligen riktig helg!

Stundenter har egentligen bara riktig helg en gång var femte vecka ungefär å det är när en kurs precis slutat och en annan inte hunnit börja, en sån helg har jag nu...fan va gött!! behöver inte tänka på nåt, inte en endaste liten uppgift som jag egentligen borde göra och inget som jag egentligen borde läsa :) Den här veckan har jag pluggat från det att jag gått upp till det att jag lagt mig i princip så den här helgen är etxra så välbehövlig.

Igår hade jag examination i kursen "introduktion till vetenskapsteori och metod" i borås, en ganska tråkig kurs så det är riktigt skönt att just den ä slut. Idag lämnade jag även in hemtentan i kursen projektledning som jag går i skövde, hoppas jag klarar den för nu vill jag fokusera på mina studier i Borås. Sista gången jag är student på två högskolor samtidigt kan jag säga...från och med nu håller jag mig till en :)


Nu ska jag plocka undan alla böcker så att jag slipper se dem mer :) sen ska jag njuta av helgen....sweet!





Nu ska jag plocka undan alla böcker så att jag slipper se dem mer :) sen ska jag njuta av helgen....sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar