tisdag 18 januari 2011

Ny termin

Har inte mycket vettigt att skriva idag, å andra sidan skriver jag inte mycket vettigt annars heller :)
Igår så började jag min nya termin i Borås, och som jag skrivit tidiagare så kommer jag att läsa dubbelt vilket innebär att jag kommer att läsa dels med min klass och dels med OPUS 2. Nervöst var det att komma till en helt ny klass och nervöst att veta att massa föreläsningar och annat krockar. När jag såg schemat bröt jag ihop lite smått och kände att det här går ju aldrig! Men nu är jag fast besluten att sluta gnälla och ta tag i det, vill man så går det!!...tror jag ;)

Igår kväll kom Jonas hit vilket var himla kul! vi käkade god mat och hyrde film, en skitdålig film men vad gör det när man tittar på den med världens bästa kille! Idag har vi mest tagit det lugnt, vi gick å kikade i lite affärer och passade på att luncha på stan.Trots mitt slöande har jag faktiskt hunnnit med att läsa 130 sidor i den första boken igår och idag...och nu väntar ytterligare 40 sidor innan man kan lägga huvudet på kudden.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar