lördag 22 januari 2011

Lugn helg

Har varit dålig på att uppdatera bloggen de sista dagarna men det beror på att jag inte har nåt liv just nu, så det finns inget vettigt alls att skriva om. Det enda jag gör på dagarna och på kvällarna är att plugga.

Igår åkte jag hem till Fkp efter en lång vecka i Borås, trodde inte man kunde sakna falköping med det kan man tydligen ;) Samtidigt är jag så himla nöjd över att jag skaffade min lilla lya där, hade aldrig orkat med denna termin annars. Tog det lugnt mest hela kvällen igår, kollade på let´s dance och åt gott :)

Nu ska jag åka och handla, är nämligen sugen på att baka något gott...mamma kommer ju å fikar sen å då är det ju en fördel om man har nåt hemma :) nu är frågan vad man ska baka bara, lite muffins kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar