onsdag 13 juli 2011

Riktig semester!

Äntligen har jag och Jonas semester ihop, härligt!!! Har faktiskt inte haft någon ork till att uppdatera bloggen. Finns ju dessutom så mycket annat kul att hitta på när man är ledig :) Men nu ska jag ta tag i bloggandet igen!

Kommer knappt ihåg vad jag haft för mig de senaste dagarna men det har vart en del turer till Skövde, dels för shopping och dels för att vi var på La Vida och åt när brorsan fyllde 27 år! Sen så har jag även vart i Lidköping och kikat, blev lite shopping där också :) I måndags var vi i Tidaholm och hälsade på Jonas syster, vi grillade och drack lite vin, väldigt trevligt!

Däremot har jag inte gjort mina måsten, allt sånt jag tänkte att jag skulle hinna med att göra nu på sommaren har fått vänta. Jag är för upptagen med att njuta av ledigheten :)  Jag har till exempel tappat träningen nästan helt nu, inte blivit alls mycket. I veckan har jag hittils bara spelat tennis. Jag har inte pluggat knappt nåt, börjar blir lite tidspress nu, jag har grejat alldeles för lite med huset.....jaja, det är ju en dag imorgon också! 

Nu ska jag försöka klara en låt till på det beroendeframkallande och omöjliga spelet guitar hero och sen ska jag ta cykeln och hälsa på mamma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar