söndag 3 juli 2011

Dulce de leche!

Fredag hela veckan...ja så känns det ungefär när man har sommarlov. Har ju ingen som helst koll på dagarna! Men det är väl skönt att det kan få vara så ibland också :) Idag har jag tagit en långfika med Ck på kaffekoppen. Nu sitter jag och kollar på Ams hemsida igen och drömmer mig bort, tur att man är lättroad! Önskar jag kunde söka massa jobb redan nu men jag får allt vänta ett tag...kunde inte hålla mig så jag sökte ett jobb iafl! Extrajobb som personalassistent...lät väldigt kul! De kanske föredrar en utbildad men jaja, det skadar ju inte att försöka!

Håller på å kokar världens godaste Dulce de leche! Som kolasås men 100 gånger bättre :) Går att ha till massa olika bakverk, glass, pankakor eller så äter man direkt ur burken....riktigt onyttigt men ååh så gott! Detta äter man till typ ALLT i Uruguay, förut var det svårt att hitta i butiker här men numera finns det på Willys! Man kokar konservburken i två - tre timmar beroende på vilken konsistens man vill ha...blir mörkare och trögare ju länge man kokar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar