onsdag 27 juli 2011

Lyckats nå mitt mål!

Försökte komma upp i vettig tid idag, tänkte plugga på morgonen. Klockan ringde och ringde men jag sov så gott ändå :) sen tittade solen fram så det blev en sväng till Odenbadet. Var inte igår man var där, men jag pallar inte pankasjön så det fick bli så. Efter bad och sol blev det dags att ta tag i studierna en stund och sen har jag varit hos mamma och Ludde och ätit lite grillat..kan inte få för mycket av grillad mat, godast! Nu ska jag sätta mig och plugga lite till medans motivationen är och hälsar på :)

Idag är jag lite extra glad också för när jag ställde mig på vågen imorse så visade det sig att jag nått mitt mål!! Som jag skrivit innan så har jag försökt att var lite mer hälsosam, försökt att träna lite mer och äta nyttigare och nu har jag äntligen kommit dit jag vill. Det har ju tagit sin tid men å andra sidan funkar det inte för mig att snabbanta, går upp allt lika fort igen....så nu hoppas jag att extrakilorna håller sig borta för gott! -13 kilo har det blivit sen jag började i mitten på april :)

Före...


 Efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar